Zašto smo istraživali “aktivizam” i šta smo naučili

Kompanija Arhimed u saradnji sa Građanskom alijansom sprovela je istraživanje  medijskog prisustva građanskog aktivizma, a rezultati istraživanja predstavljeni su  na okruglom stolu “Građanska participacija u Crnoj […]

Arhimed slavi treći rođendan

Ulazimo u četvrtu godinu postojanja sa više od 1000 korisnika iza sebe, kao i velikim brojem projekata i poduhvata koji su upotpunili prethodne tri sezone.

Analiza medijskih objava o alternativnim sankcijama u Crnoj Gori

Na poziv Građanske alijanse, sektor za analizu medija kompanije Arhimed uradio je kvantitativnu analizu objava 15 crnogorskih medija o  alternativnim sankcijama tokom jednogodišnjeg perioda.

Ljepota je u oku (marketinga)

“Dobro jutro!” “Dobro jutro!” “Ovo je zadnji put da tebi dajem novine, dok god ne pošalješ jednu od zgodnih koleginica po njih!”

Ko rano rani, u Arhimedu radi

Klijenti nas vjerovatno zamišljaju kao neku malu fabriku klipinga, misleći da Arhimed ima neke hobite koji ujutro makazama sjeku novine. Ne sumnjam da je nekad davno negdje […]

Buy me – Bite me!

Bilo da ste prodavac sumnjive književnosti (…) ili ste jednostavno na čelu  vlade, ne smijete sebi dozvoliti luksuz da ignorišete šta o vama govore mediji.  Još […]

Arhimedovi klijenti preferiraju Apple

Da li ste znali da je Apple iPhone na vrhu liste omiljenih uređaja korisnika Arhive Medija? Evo kako smo mi saznali.

Media Digest, proizvod kojem je teško odoljeti

Ono što važi za svaku uspješnu kompaniju, i za kvalitetne proizvode i usluge, važi i za Arhimed – iza cijelog procesa odabira informacija, prevođenja i tehničke […]